onsdag 9 februari 2011

Tröttmössa

Igår blev det inte som jag hade hoppats på..

Jag lade ner Nathalie i vår säng en snabbis för jag skulle fixa nåt.
Hon får en hostattack och kräks.
Upp igen och byta kläder och ta bort allt.
Lägger henne i sin säng och matar henne.
Hon kräks mitt i allt ätande och den här gången var det riktigt mycket.
Gjorde i ordning ett bad åt henne och hon var så förtvivlad stackarn :(
Hon somnade i mina armar av utmattning.

Eftersom hela hennes säng var nedkräkt (allt borttaget givetvis) la jag henne bredvid mig i sängen och hon vaknade inte förrän 7.30 när Paulina, som också sov med oss, vaknade i panik då jag klev upp när dem sov.

Sen har hon sovit HELA dan idag med undantag för mat och blöjbyte, galet..!!
Inte lätt att va sjuk när man är så liten...

Gör ett nytt sova-själv-i-sängen försök ikväll istället :)
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar