onsdag 16 februari 2011

Jobb

Hittade ett test hos min fina Tina.
Jag har ju absolut ingen aning om vad jag vill jobba med så jag testade mig.
HÄR kan Du också testa Dig :)

Flest A – Hantverkaren
Du gillar att göra saker, inte att prata om dem. Du har ett sinnelag för hur tekniska prylar fungerar och har lätt att lära dig nya saker. Du tycker om att arbeta med händerna och tillverka färdiga produkter. Du är en mästare på praktiska prylar, och är först med att anmäla dig om någon behöver en extra hand.

Yrken som passar dig: 

• Ljudtekniker
• Arkeolog
• Byggarbetare
• VVS-tekniker
• Djurskötare
• TV-reparatör
• Kock
• Brandman
• Bussförare
• Långtradarchaufför
• Parkeringsvakt
• Vaktmästare
• Ballongflygare
• Bagare
• Ingenjör
• Slöjdlärare
• Trädgårdsmästare
• Bilmekaniker
• Elektriker
• Ambulansförare
• Ordningsvakt
• Brandingenjör
• Flygledare
• Kiropraktor
• Veterinär

Hmmm, inte mycket lockande här inte, men vem vet, man måste ju prova för att veta :)

1 kommentar:

  1. Ja men JAA! Bagare! Eller Kock! Du är så grym i köket att jag gärna skulle ha dig som min egen kock här! <3 Puss

    SvaraRadera