onsdag 16 februari 2011

Hungrig

Skulle ju ha börjat i måndags men hittade inte shakern.
Igår hittade jag äntligen en ny så idag började jag :)
555 kcal per dag i 2 veckor.
Tog en startvikt och mätte mage, bröst, rumpa, lår och arm och eftersom jag har så mycket att ta av så borde det försvinna kilon och många centimetrar på dessa 2 veckor.

Jag är så less på att gå runt i leggings i dessa hemska minusgrader, och att behöva använda samma fula jacka hela tiden, och som det ser ut nu så kommer vintern att hålla i sig ett tag..
Imorse drack jag första shaken tillsammans med 4 dl vatten (största glaset vi har) och totalt blir det 5 shakes och minst 2 L vatten per dag.
Är som sagt väldigt hungrig nu, men när jag skrivit klart ska jag ta shake nr 2 :)

1 kommentar:

  1. Bra jobbat! Du vet ju att du klarar detta galant, alltid bra med en kickstart på sin viktnedgång!
    Jag kör också en nutrilette kur nu, dock inte så strikt. Håller tummarna på några kilo minus om ett par veckor.
    Kramis /Ida

    SvaraRadera