fredag 30 oktober 2009

Fredagsmys

Idag med mig själv, och satan vad välbehövligt!
Det har varit väldigt intensivt på sistone och kroppen och knoppen har inte riktigt orkat med så tröttheten är rätt stor.

Har laddat med en fruktsallad och ett glas julmust a la light för att kompensera allt svull som pågått.
Men jag slängde faktiskt ALLT som fanns i skafferiet efter helgen som var, godis, chips, popcorn, kakor you name it, det tycker jag var strongt, eller alla andra tycker det, jag är mest arg på mig själv för att jag fallit tillbaka när jag vet att jag verkligen klarar mig utan allt sånt där snusk...

Vågen funkar inte här hemma och det är jag nog glad över :P

Kollat på IDOL men det är så tråkigt, tyckte det var bra att Erika åkte ut, men jag vill även att Eddie ska åka, han hänger löst varje program av en anledning.

Börjar en ny serie nu på 4:an som jag skulle vilja se, men vi åker snart och jag kommer missa allt och blir jag fast så är det rätt onödigt.

Faaan alltså, det är bara 2 veckor kvar nu (med risk för att börja bli tjatig :P) men det har inte sjunkit in ännu eftersom det varit bokat så pass länge, ska bli så kul att få åka med Hans och Michelle och få vara med dem i 2 veckor!

Näe nu ska jag göra klart fotoboken en gång för alla så den hinner komma innan vi åker så inte brevlådan blir full på en gång, eller om det blir en klump som måste hämtas på Posten, inthe bra! :P

Nattinatti!

4 kommentarer:

  1. Inthe bra :) haha!
    åh det är bara två veckor kvar. Två veckor utav våran mammaledighet tillsammans kvar, känns RIKTIGT sorjligt. Och sen då vet jag ju att du alltid är så bokad på helgerna så vi kommer typ aldrig ses :(
    aja, tack för det här året lixom... :( Nä nu ska jag gå och gråta en skvätt..........Längtar som ett as tills på tisdag. kram

    SvaraRadera
  2. har inte köpt ngn overall förresten...

    och det där med "tack för det här året lixom" lät fel... menade det inte negativt, utan högst positivt!

    SvaraRadera
  3. Tiden går fort fort! Snart ligger ni på stranden och glassar :D
    Hoppas ni får en fortsatt myysig helg! Hörs nästa vecka
    kramar Lina

    SvaraRadera
  4. ja! jag köpte jeansen, dom är jättefina! LOVE! :)

    nä uh, vill inte tänka på det, tiden går alldeles för fort!! Vill inteeeeeeeeeeee! Men men, snart är vi workingmommys :)

    Vet, jag låter förjävligt. Men jag tror inte att jag smittar.. jag var ju dålig redan i tisdags och nu mår jag toppen, bara låter som sagt. Min mamma har exakt likadant, det sätter sig i halsen på oss... men det är up 2 u. Jag vill ses iaf och jag tror inte att vi smittar (Tilde är lite hostig när hon sover) men man vet ju aldrig!

    kram

    SvaraRadera