tisdag 27 oktober 2009

Rääääääcer

En vecka har nu gått i racerfart och nu återstår knappt 3 veckor.

Har haft besök från Malin och Emmy fredag till måndag så det har varit fullt ös, tjejerna har lekt massor med varann och vi mammor har pratat och svullat ;) Druckit julmust *mumma*

Fick vara barnfri en stund igår då mamma var här nere och jag åkte och lunchade med bästa Tina :D

Vad har mer hänt?

Jo just ja, sålde smycken och bijouterier på Tradera.
Sånt som jag absolut inte använder och bara ligger och tar plats.
Fick alla saker sålda utom en, men det var nog bra för det halsbandet har Paulina på sig jämt, hon älskar det verkligen :)
438 kr fick jag för kalaset, jag var nöjd när det låg på 150 så jag blev verkligen överraskad :D

Idag har Niklas varit ledig och vi har storhandlat samt varit på Vaccindirekt för dos 2 av Twinrix för Paulina. Hon skrek när hon stack in nålen men slutade på en gång nästan, men sen när hon fick kläder på sig och vi skulle gå blev hon ledsen.
Hon fick iaf ett klistermärke idag igen och sen somnade hon gott efteråt.

Imorgon kommer lillebror med sin Emmie och stannar till på fredag.
Dem kommer halv fem med tåget så på förmiddagen ska jag till jobbet och diskutera nästa år med chefen, spännande :)

På lördag kommer familjen Ubillos hit med 6-månaders Tedde, ska bli mys att ses igen!

På söndag ska vi leta flytväst till Paulina och ev. en hjälm bl.a.

På måndag kommer Niklas kompis Krille hit med sin nya tjej som vi inte träffat på middag så det ska bli skoj :)

På tisdag ska jag äntligen få träffa Ida och Tilde igen, fattar inte hur jag ska klara mig utan dem så länge?!

Och sen rullar det på bara, orkar inte skriva upp allt som står i kalendern men den fylls sakta men säkert upp.

Har massa underbara bilder på vår vackra dotter men jag ger dem ett eget inlägg då det är så krångligt när jag har skrivit en massa text.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar