söndag 4 oktober 2009

Number 9

Den 9:e tandsingen har nu spruckit igenom.
Förmodligen den som hon mått så dåligt av stackarn.
Har vi en lugn och harmonisk tid framför oss nu då?
Jag tvivlar :P

Igår var vi och kollade på svärisarnas nya lya, fy faan vad avundsjuk jag blev :P
Ascool verkligen!
Ska bli kul att se hur den ser ut när de har flyttat in.

Nu ska jag se på Love Guru med Jessica Alba och Justin Timberlake på Canal +.
Ska försöka få tag på FastTV till veckan och höra om vi ska få SF-kanalen *I hope*

Och sist men inte minst!

Stort GRATTIS till min lille lillebror på 18-årsdagen!
Shit vad stor han har blivit nu!
Det första han gjorde imorse var att vänta på att ICA skulle öppna så han fick gå och köpa snus :D

5 kommentarer:

  1. Aaa, Charlie har också flera tandsingar på gång. Det rinner saliv som bara den. Och ont har han såklart också.

    Din bror verkar rolig. Vad vore väl livet utan snus!

    SvaraRadera
  2. grattis brorsan!

    wheeeeeeeeeen are we gooooooooing to meeeeeeeeeeeeeeet??? PLANERA!
    kram

    SvaraRadera
  3. haha tack syrran! =D

    SvaraRadera
  4. Ännu roligare att han verkar heta Mats Sundin! Jag är dålig på vad små snusmumrikar vill ha i present...jag ska fundera...känns ju lite korkat om jag skulle skriva det här åxå....Hej Mats!

    SvaraRadera
  5. tack kära vän!
    jaaaaaa..... finns det nå fler sätt? haha! neeeeeeej? TAck för alla gratulationer. du får se imorrn på bild eller på fredag live? Kram!!

    SvaraRadera