söndag 11 oktober 2009

14 januari

Då är det dags för inskolning.
Pappren är ifyllda och ivägskickade så nu hoppas vi att hon får gå på samma avdelning som Lilly.
Vi hinner vara hemma i 11 dagar och vända på dygnet och sånt innan så det känns skönt!
Nu är det nära att jag ska få börja jobba känns det som :D

Annars händer inget världsligt.
Jag gjorde rent avloppet idag, behöver väl inte gå in på detaljer?
Igår var vi och besökte Paulinas gudföräldrar i deras nya lya.
Coolt, men kallt, men det får dem nog bukt på snart.

Nu börjar min födelsedagsvecka från imorrn.
Halvvägs till 50 :P
Ska se till att göra det bästa av den, men det känns som att jag inte kommer behöva anstränga mig så mycket för att det ska bli det för många av mina nära och kära kommer dela den med mig och det räcker gott och väl för mig.

Nu ska jag försöka välja ut vad jag ska titta på kl 21, Julia, SATC filmen (har sett den) eller Wallander med Niklas.

3 kommentarer:

  1. Hörredu den här SATCfilmen.....har du den? Jag ä ju hopplöst efter och har inte sett den än.

    Tack för att du är på min sida! Och ja, kanske lämpar sig tomatfejset för studenten. Helt hopplöst var det att få bort också. Jag har aldrig varit med om maken.

    SvaraRadera
  2. Vad kul med dagisplatsen! Har Rektangeln något samband med det som heter Triangeln vid Skanstull? Där gick några av Antons dagiskompisar förut och de var jättenöjda. Det var bara avståndet som gjorde att de ändå bytte till dagiset bredvid oss.

    SvaraRadera
  3. Plan 6: Du jag vet faktiskt inte, Rektangeln var kommunal till en början och sen ville hon satsa helhjärtat och gjorde den privat istället.
    Jag tror även vi kommer bli nöjda!
    Det kändes så bra när vi var där i vintras och jag hoppas samma känsla infinner sig när vi hälsar på där.
    Vi har hoppat ur den kommunala kön nu och lämnat plats för andra barn.
    Hoppas Ni mår bra och att allt går bra på jobbet!

    SvaraRadera