onsdag 14 oktober 2009

25-årsdagen

Är snart över!
TUSEN TACK för alla sms, samtal, gratulationer på Facebook m.m. m.m. ♥
Det har varit en helt underbar födelsedag!

Jag vaknade upp av att Niklas skulle upp, en stund senare kom han in med 3 presenter.
En SYSTEMKAMERA Nikon D3000, 8 GB minneskort och en väska!
Nog för att jag hade det på känn, men vilka presenter!

Gick upp och väntade på att Paulina skulle vakna, vilket inte tog många minuter.
Fixade i ordning oss och åkte till Sumpan där Ida och Tilde mötte upp oss.

Vi badade i simhallen och det var så sjukt kallt i vattnet, 28-29 grader, jag och Paulina höll halvt på att frysa ihjäl, snacka om att vi är bortskämda med babysimmets temperatur!
Hon fick blå läppar och hackade tänder från första stund.
Sen gick vi till minipinipoolen och lekte lite.
Jag känner en odör, av bajs.
Paulina har bajsat och korvarna ligger som tur kvar i simbyxan, bra grejer det där!
Så up we go och av med skiten och in i duschen.

Jag gissar på att hon bajsade för att det var så kallt och hon spände sig så mycket, för det har aldrig hänt förut, förutom i badkaret hemma varannan kväll men det inte samma sak.

Flickorna somnade, Paulina efter en låååång stund.
Vi åt lunch jag och Ida och sen gick tiden fort.

Blombudet skulle komma efter kl 15 så vi begav oss hemåt och var hemma prick kl 15.
Då hade budet redan varit där och buketten stod och väntade utanför dörren.

Det var mina ICA-tjejer Karro, Bea och Sandra som skickat blommorna, jättefin bukett, NI ÄR FÖR SÖTA!!!

Väntade på att Niklas skulle komma hem, fixade tårtan och sen käkade vi middag och inväntade Niklas päron och farmor.
Jag fick ett halsband och ett armband av päronen och 2 dukar/tabletter + choklad av farmor.

Ida efterfrågade bilder och här kommer några.
Behöver jag säga att jag ÄLSKAR min nya kamera?!?!? :D


Alla bilder är tagna av Niklas








2 kommentarer:

  1. jättefina bilder men paulinas min är ju det skönaste ever- och göasögonen!! haha!

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott unga damen=)!

    SvaraRadera