tisdag 13 oktober 2009

Dan före dan

Jag fick ett samtal i eftermiddags.

Jag ska få blommor imorrn via bud, något jag aldrig fått tidigare.

Frågan är ju bara vem dem är ifrån?

Niklas är SÅ hemlighetsfull så han vet vem det är om det inte är han själv, men det är SÅ olikt honom att göra en sån sak.

Och förresten!

Det är helt sjukt vad åren går, tyckte inte alls det var längesen jag och Ullis bokade en limousin för att hämta upp oss och våra grabbar när dem fyllde 25 i mars för snart 4 år sen.
Det bevisar ju att han är rätt nära 30-årsgränsen snart och då måste han väl bli vuxen på riktigt? ;)
Haha!

Jag är riktigt spänd inför min födelsedagspresent imorrn bitti som han smusslat med.
It better be good!

Nattinatti!

3 kommentarer:

  1. Är det någon som fyller år idag? Jag törs dock för (min egen skull) inte fråga hur mycket. Hoppas du haft en trevlig dag och stort grattis!
    kram

    SvaraRadera
  2. AAh, I see.....din lilla snärta!
    Å grattis till dagisplats också!

    SvaraRadera
  3. jaaa haha, gör så :) Då kan poopisen ha ngt att titta på ;)
    Gick d bra att komma hem?
    Har du fotat ngt?? Jag är så intresserad av att se lite bilder :) Om du inte har fotat ngt, gör det! och sen maila mig!!
    Vill bara se ett litet smakprov... :)
    hoppas tårtan smaka bra, eller nej förresten, jag vet att den sm,akade bra, det va ju du som gjorde den! :) haha! Men hoppas du haft en mysig kväll och så. Kram poopis

    SvaraRadera