lördag 3 oktober 2009

1 vecka mindre

Faan vad dagarna går fort! :D

Den här veckan har vi pysslat med följande:

¤ Jag har blivit undersökt hos Folktandvården. 20 kr kostade det. Då jag inte gått på 4 år så visade det sig att jag hade minimala små hål (som inte syntes på röntgen) som ska lagas en vecka innan vi åker till Thailand. 2500 kr ska det kosta! Thänk jo värry match! :(

¤ Myst med Lina.

¤ Paulina har haft 40 graders feber och kaskadspytt en hel dags matintag över hela sig, hela sängen och eftersom jag måste plocka upp henne så kom det ju såklart över hela mig också. Niklas hade precis gått till gymmet så jag virade in henne i en filt och "sprang" dit för att få hjälp.

¤ Hämtat våra visum inför Thailand, snart bara 1 månad kvar!!! :)

¤ Jag blev dunderförkyld mitt i alltihop, dock mår jag bättre nu :)

¤ Storhandlat på ICA MAXI.

¤ Myst massa med Ida och Tilde.

¤ Käkat på Phuket Island här i Sjöstan med två thailändare samt Niklas päron, mycket trevligt och mycket gott!

¤ Gått på en långprommis med Paula.

¤ Sett en film som gjorde mig SÅ förbannad Fab Five: The Texas Cheerleader Scandal.
En verklighetsbaserad film, det var därför jag blev så svinigt förbannad annars hade det ju "bara" varit en film.

¤
Tränat.

1 kommentar:

  1. Nej just ja, det glömde jag. Fisk och skaldjur är inget för dig. Men oj vad gott jag tycker att det är!!

    Charlie skickar krya-på-sig-kramar till Paulina!

    SvaraRadera