söndag 27 september 2009

Bästa helgen!

Vad vi gjorde i fredags kan Du läsa lite här om vad vi gjorde samt se en massa goa bilder :)

Igår var det äntligen dags!
LADIES NIGHT!!!!!!!!!!
Som jag hade längtat efter att få träffa Martin Stenmarck, eller åtminstone se och höra honom live!
Showen var helt jävla fantastisk!!!!!!!!
Martin var ju självklart grym, Andreas Johnson har jag aldrig varit ett fan av och inte tyckt att hans låtar varit speciella, men live, vilken kille, vilken röst!
Micke Tornving, finns inga ord för den karln, han är så sjukt rolig och charmig ;)
Magnus Samuelsson var inte med så mycket men det lilla han gjorde var grymt, Bygg-lovs Matte kom in i bar överkropp också, inte helt fel.

2 timmar gick alldeles för fort tyvärr, men efter showen var slut körde de ett Dirty dancing nummer (tur att jag nyss sett filmen då jag aldrig sett den innan) och sen skulle de signera på Annexet så vi begav oss dit.
Köpte grabbarnas senaste singlar och ställde oss i kö för att få träffa dem.
Jag var SÅ nervös, bara skakade och svettades, snacka fjortisbeteende :P

När vi väl kom upp gick Tina till Andreas och jag till Martin.
Han kollar djupt in i mina ögon och säger Hej!, vem tappar talförmågan då?!
Jag fick en kram av honom och en fin autograf såklart.
Jag hade velat sagt nåt men tiden fanns inte och sen blev jag som helt förstenad också samtidigt *fjortisfjortisfjortisfjortisfjortisfjortis* :P

Efter detta knäppte jag lite kort och spelade in en film såklart och sen så kunde jag liksom inte sluta le, hela kroppen pirrade och världens lyckorus for genom min kropp.
Jag följde med Tina till tväris eftersom det brunnit i t-banan och sen gick jag hem igen.
Jag somnade efter en lååååååååång stund, konstigt nog ;)

Den bästa bilden jag lyckades fånga honom på

Idag har vi badat i Högdalen med Paulinas kusin Isa och hennes mor.
Paulina är helt galen, bara slänger sig fram och försöker simma med öppen mun, vilket resulterar i att halva poolen sväljs och hon får lite halvt panik, men lugnar snabbt ner sig.

Sen kom mina älskade ICA-brudar hit och myste med oss.
Paulina fick presenter, badleksaker och ett jättefint smyckeskrin.
TAAAAAAAAAAAAAAAACK ♥

Sen lyssnade jag på Martins singel på repeat, den är så bra 1000 nålar!
Nu sover skruttan och Niklas kom precis hem från jobbet.
Jag smuttar på en Cola Light och det var bara skit på tv:n som vanligt.

Men jag bryr mig inte, jag har kramats med Martin Stenmarck ♥

2 kommentarer:

  1. Sötis! <3 Det var så kul! Helt perfekt när jag hamnade hos Andreas och du hos Martin! ;) Jag är lika fjortis som du :D Hoppas vi träffar på dom igen, hihi! Puss!

    SvaraRadera
  2. Och förresten, fin bild ;) Vill oxå ha bilderna! Puss

    SvaraRadera