onsdag 23 september 2009

Öppna förskolan

Idag var det första gången vi besökte en ÖF.
Vi mötte upp Malin och Lilly (från vår första babysimgrupp) i Enskededalen och sen tillbringade vi 2 timmar där utomhus.
Barnen lekte, Paulina fick testa att äta sand och grus för första gången, hon testade säkert mer när jag inte såg på.
Hon tyckte väl att det smakade sådär.
En sångstund i sandlådan med massa låtar jag aldrig hört förr.
Och en härlig avslutning med att grilla korv.

Sen gick jag hem därifrån så att lillan skulle få sova och passade på att gå in i Globen Centrum och shoppa lite.
Hittade en massa fynd på Lindex till fröken och en tröja till mig själv faktiskt.

Sen har jag även tränat idag, det går bara bättre och bättre såklart och konditionen höjs för varje gång och jag känner mig så nöjd när jag går dem 20 stegen (eller vad det nu blir?) hem :D
Skulle vilja ha en genomgång med en PT då jag har mina problem med rygg osv men det kostar 500 spänn... Fast klarar sig Djurgården kvar i allsvenskan så sa Niklas att han skulle betala, men hur troligt är det?!? *moahahahaha* :D

Slänger in ett kollage på min goding också:

2 kommentarer:

  1. gosuge! Bilden med filten eller vad det är... love! :)
    fin design :) Kraaaam

    SvaraRadera