onsdag 16 september 2009

1 år sen Du kom älskade Paulina ♥

Det här året som gått har helt klart varit det bästa i mitt liv, och det mest händelserika.
Vi har tagit flera tusen bilder på Dig och det är alltid lika roligt att gå igenom dem och tänka sig tillbaka på då dem tagits.

Såg att 2 av mina favoritbloggar tipsade om att man kunde få en gratis fotobok av Fujifilm om man skriver minst 100 ord om deras fotobok i sin blogg.

Jag själv har gjort 3 (?) fotoböcker i mitt liv hittills.
En bröllopsbok, och 2 Första Året böcker.
Responsen har blivit enorm och det är både lätt och roligt att göra en.
Det finns så mycket som man skulle kunna föreviga och det behöver inte vara värsta stora tjocka boken, man kan välja allt själv; omslaget, olika färger, teman och effekter på sidorna, texter m.m. så att den blir precis så som man vill ha den.
Semester, bröllop, dop, mitt första år, en oförglömlig fest, till minne av någon m.m. alla har vi väl något vi skulle vilja föreviga?

Jag ska självklart göra en fotobok om Paulina, som en 1-årspresent, en bok som hon kan ha med sig hela livet, med några kärleksfulla rader från en mamma, lite tips och råd på vägen och med dem bästa bilderna från hennes första levnadsår.
Jag har kollat runt på massa olika sidor på olika fotoböcker och jag måste säga att Fujifilm har dem roligaste/häftigaste/finaste varianterna, och när det även är gratis kan det ju inte bli bättre eller hur? :)
Så TACK till Fujifilm för detta fina erbjudande!

Grattis på 1-årsdagen underbara dotter!
Du ger mig så mycket kärlek och skänker så mycket glädje, om Du bara visste hur mycket jag älskar Dig ♥

Förlossningsberättelse hittar Du här!


4 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS till stora tjejen!! Tänk vad tiden går! :) Kramar från Emilia & Leo

    SvaraRadera
  2. Grattis snuttan och grattis Kikki till att du fått en sån liten underbar en!!
    Saknar er!!

    SvaraRadera