söndag 6 september 2009

6:e september


För exakt 1 år sen så var det sagt att Bubba skulle komma, men h*n väntade såklart lite till för det var alldeles för mysigt i magen, inte ens en vräkning hjälpte.
Vi var på 30-årskalas den dagen och jag var ändå förvånansvärt pigg och tänkte inte så mycket på vilken dag det var förrän vi kom hem, jag blev SÅ arg *hello hoooormooooner*

Idag har vi vaknat upp barnfria då Paulina var hos mormor.
Har aldrig saknat henne så mycket som jag gjorde imorse, även fast det inte var många timmar sen jag höll om henne sist!
Vi åt hotellfrukost och packade ihop våra grejer och checkade ut.
Styrde kosan mot mamma och Paulina satt helnöjd och lekte med mammas mobil och ändrade låtar som hon brukar göra.

Vi åkte hemåt mot Stockholm igen och hon avskyr verkligen att åka bil nuförtiden :(
Jag gjorde ALLT och sen hittade jag en napp i väskan som jag gav henne.
Hon har ALDRIG sugit på napp under sin livstid men idag SOMNADE HON MED NAPPEN I MUNNEN, vågade inte ta ut den när hon somnat för då hade hon säkert vaknat...
När hon väl vaknade och tog bort nappen så var det dreggel över hela henne.


Sen var vi på 31-årskalas och Paulina tyckte det var SÅ kul att leka med kusinen och få springa runt i deras luftiga lägenhet :)
Photobucket

3 kommentarer:

  1. Tack för den fina presenten! Den hänger i vårt sovrum nu. Det var skoj att ni kom och fikade. Nu har jag anmält Isa till simskola. Den börjar 42, men fram tills dess kan vi åka till Högdalen. Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ullis: Varsågod, kul att Du gillade den :) Vad roligt! Isa kommer älska det! Ska vi satsa nu på lördag förmiddag eller lördag den 26:E?
    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Jag kan nu på lördag. Skoj! Vi hörs närmare, hej då svägerska! Kram

    SvaraRadera