söndag 1 november 2009

Helgen är över

Hä sa ba swosch!

I lördags var Niklas bakis som ett troll och sov middag samtidigt som Paulina, jag var ju inte sämre såklart utan slumrade till på soffan, älskar att sova på soffan alltså ;)
Sen kom familjen Ubillos som består av Hannah, hennes man Javve och deras 6-månaders Teodor, eller 6 ½ månad faktiskt :P
Jag bjöd på middag och vi hann och prata massor, dem är så goa alla 3!
Tyvärr glömde dem Teddes apa hos oss och eftersom vi inte kommer hinna träffa dem nåt mer så får den bo hos oss ett tag.

Sen kollade vi på Låt Den Rätta Komma In, trodde den skulle vara hur bra som helst, men icke, stor besvikelse, men så kan det bli ibland, dem som vinner många priser brukar enligt mig inte vara så bra.

Idag besökte vi Liljeholmstorget, det nya köpcentrumet.
Vi hade 20 % på H&M så Niklas passade på att införskaffa nya kallsippor och så köpte vi vantar till Paulina, dem går åt rätt snabbt när hon är ute och leker och skitar ner sig.

Sen har Niklas varit på match, Djurgården hamnade på kvalplats så nu återstår ENDAST 2 matcher, suck, ska bli skönt med ett uppehåll.
Jag kikade på guldmatchen mellan IFK-AIK och jag höll verkligen på IFK, men det hjälpte tyvärr inte....

Nu är jag så trött och en nybäddad säng står och väntar så valet är rätt lätt!

Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar