söndag 15 november 2009

Dan före dan :)

Får man ta med sig bäbisen i resväskan?

Visar upp bissingarna :)

Hon går alltid runt med den där mössan inne, tar på sig den, tar av sig den, tar på sig den osv.

Hon fick duscha med nappen tydligen :)

Haha, hennes overall...

Minst 1 dm för stor i armar och ben, hon får se till att växa nu i Thailand helt enkelt :)

Väskan är packad och resten packas imorrn, tänk att vi fick plats i en väska?!
Flyget går 13.40 imorgon så vi är väl där runt 11-tiden, Paulina kommer inte hinna sova middag emellan så frågan är om det är bra eller anus...?
Igår sov hon inte middag på hela dan, trots massa försök, det resulterade i att hon vaknade på kvällen och trodde typ att det var dags att kliva upp?
Hon har strulat jättemycket med sömnen på sistone, vaknat flera ggr, haft problem att somna, men vi har vaknat vid 10 ändå så jag ska väl inte klaga.
Nu idag fick jag sjunga och vagga henne till sömns vilket aldrig hänt förut.

Önska oss LYCKA TILL med flygresan! :)

Vi kommer ha datan med oss så lite uppdatering kommer det bli.

Hejdå så länge!

6 kommentarer:

  1. Hur ska jag klara mig utan min coach? Jag önskar er lycka till med flygningen! vi ses kanske i början av december =) bamse kramar till er alla!

    SvaraRadera
  2. Så klart ska ni ha en jättetrevlig vistelse i Thailand! Sola bada och ät mycket Phad Thai och Tom Ka Gai! Njut och koppla av!

    Paulina skulle varit här igår kväll! Takida spelade...

    SvaraRadera
  3. Herregud vad jag saknar dig massor redan! :( Uscha... Är jätteglad för din och er skull att ni är iväg såklart, men ledsen för min egen som måste vara utan dig så länge ;) Ha det riktigt underbart, för mig med! Puss sötis

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder!
    Hoppa ni har det bra i värmen. Många kramar

    SvaraRadera
  5. ja det var dig jag menade.. såklart!
    usch... :( varför var du lessen? Kram!

    SvaraRadera
  6. Hur går det i värmen? Hoppas ni steker och badar. I morgon är det första advent så leta upp en ljusstake nu och tänd ett ljus.

    Du har fått en award av mig, grattis!

    SvaraRadera