tisdag 3 november 2009

Tisdag

Idag har vi varit med våra bästisar, Ida och Tilde.

Vi lunchade först och efter vi ätit upp fick jag min försenade födelsedagspresent.
Först fick jag 3 förstoringar på 3 bilder hon tagit, Ni kanske kan gissa vilka? :)
Sen ett supersött armband med en hängande fjäril.
Och sist, men absolut inte minst hade hon köpt brythjärtan i en större modell och en mindre modell.
Dem stora var för mig och Ida och dem små för Paulina och Tilde.
Och det var ju självklart att jag ville dela mitt med Ida så mycket som vår vänskap betyder för mig, samt lilltjejerna, man ser verkligen på dem hur mycket dem tycker om varann och valet var därför väldigt lätt även där.

Underbara älskade vänner, vi är så glada och tacksamma för att Ni finns i våra liv!

Sen var vi på Rum För Barn på Kulturhuset och Ida visar lite bilder därifrån på sin blogg.

3 kommentarer:

  1. tack för den fina texten!! *tårar i ögonen* Kram!!

    SvaraRadera
  2. Korten på er är ju grymma, önskar jag hade så fina kort på mig och Charlie. Bra present.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja snart åker ju ni! Hjälp vad fort tiden går! Vi åker säkert inte hem förrän efter helgen. Och egentligen ska vi inte alls ses så ni inte får något från oss. Vi kan vinka från fönstret! Åsså får vi hålla oss uppdaterade via bloggeriet!

    SvaraRadera