söndag 10 juni 2012

Söndagsmys

Har just kommit hem efter en mycket trevlig eftermiddag och kväll med min gamla gymnasiebästis Louise.
Vi satt praktiskt taget ihop under sista året och jag sov över hos henne i stan var och varannan dag och vi brydde oss inte om nån eller några och bara hade så jävla kul.
Hon bor nära, Liljeholmskajen, så jag åkte dit och vi drack varsina flaskor vin och pratade om allt möjligt, drömde oss tillbaka till tiden då vi kände oss oslagbara och bara hade oss själva att tänka på.

Sen åkte vi in till Kungsan och RIXFM-festivalen

och vi hann se Danny och Loreen innan det var slut kl 18. Jag var rätt så påverkad av vinet fortfarande och vi försökte hitta hennes bättre halva och vänner i folkvimlet med döda batterier på telefoner hittade vi dem och begav oss till nån båt i Gamla Stan/Slussen. Nu är jag hemma, huvudvärken smyger sig på och det snurrar fortfarande av vinet ;) Man kan ju inte sticka under stol med att man blivit "gammal" :P Bilden går inte att snurra på (bloggar från mobilen) och så såg jag ut dagen till ära :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar