tisdag 19 juni 2012

Boost

För ett tag sen när vi var hemma hos Ida och Tilde så fick jag ett par jeans av Ida.
H&M´s modell SQUIN och i strl 31 (ej stretch).
Jag trodde verkligen inte att jag skulle få på mig dem då jag inte haft den storleken på vääääääldigt länge.
(jag har typ Sveriges bredaste höfter)
Jag fick på mig dem iaf och jag fick dem att ha som en morot, att de ska sitta bra, inte så att allt väller över Ni vet.
































 
Idag var jag i Sickla, det började hos Folktandvården och jag kan säga att jag inte gick ut därifrån med ett leende..............
Sen kom fina Anna och vi gick i affärer och provade kläder bl.a.
På MQ blev hon kär i ett par jeans, och dem var billiga, 50% på 599:- och jag blev sugen att testa.
Tog en 31:a och en 30:a och 31:an satt ganska löst så jag fick på mig 30:an utan problem (ej stretch).
Nu blev det inget köp, eftersom jag inte har nån inkomst för tillfället, men en riktig boost för mitt självförtroende.
En annan anledning varför det inte blev nåt köp är för att jag har typ 20 par jeans, kommer i hälften varav några är lite för stora och sist jag provade andra halvan kunde jag inte ha dem, strl 32-34, så jag kanske ska ge mig på den sista högen en gång till? :)

6 kommentarer:

  1. Ja på landet har vi de fint :) vi får ta en helg när din mamma passar din prinsessor å min mamma passar Minou så syr vi en hel dag här ute på altanen å njuter :)
    Jag prövar gärna dina förstora jeans för jag har inga. Kanske de finns några som passar mig som är till salu?!:)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gud vilken bra idé!
      Mamma är på! ;)
      Mina jeans får Du gärna prova, så jag kan göra plats för nya *host* :D
      KRAM!

      Radera
  2. Gryyyyyyymt! Är så stolt över dig! Och tack för idén om en födelsedagspresent så småningom ;) Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Födelsedagspresent? ;)
      Tack hjärtat!
      PUSS!

      Radera
  3. Nämen! Sedär! Sitter askanon. KUL! du e såå duktig!! Kramen // Ida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa, TACK igen för jeansen, jag ÄLSKAR dem!
      KRAAAM!

      Radera