fredag 16 september 2011

Stort

Förberedelserna inför dagens (jaa det är faktiskt efter midnatt nu), månadens och årets hittills största händelse för Paulina (trumvirvel)

HENNES 3:E FÖDELSEDAG!!

Fast egentligen borde det väl vara den 4:e födelsedagen för om inte födseln var en födelsedag så vet inte jag!?
Hursomhaver så räknat i år så blir det 3 som hon stolt visar upp med 3 små (fast stora) fingrar!

Ballongerna är uppblåsta och upphängda lite varstans, de 10 (!) paketen inslagda och upplagda för att få rivas söder på morgonkvisten.
Men bara 1 (2 på sin höjd), resten tar vi efter dagis annars kommer vi inte ens att komma dit :P
Fast om jag känner min dotter rätt så kommer hon vakna tidigt, gå direkt till paketen och öppna alla och sen komma och väcka mig (för lättväckt är jag inte) och visa allt hon fått.
Jag skvallrar sen hur det gick :)

Godnatt!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar