söndag 25 september 2011

Kusinmys

I lördags kom min lillebror med fru och sötaste Saga (som jag även är fadder åt) på besök.
Saga är 1 månad äldre än Nathalie och kolla bara så söt hon är!
Försökte få en bra bild men Nathalie var väcktförtidigtavPaulinanyvaken, Saga var med på noterna :)

Kolla in ögonen!

Paulina vräkte i sig hela dan och det fick magen sota för imorse.
Paulina hade sagt hela tiden att hon inte skulle prata med Hans, att hon skulle vara blyg, men hon pratade med honom direkt, det har typ aldrig hänt.
Han hade med sig vhs-band från när vi var små som vi satt och kikade på, något segt men det är väldigt skoj. På första bandet är det år 1988, jag ska fylla 4 år och Hans är 2 år. Finns ingen likhet mellan mig och Paulina tycker jag. Det ska vara håret då, men jag är stabbigare, pratar inte alls lika rent som hon gör nu vid 3-årsålder och lite annat.
Kul att se min mamma i exakt samma ålder som mig själv nu, haha, priceless! ;)

Jag bjöd på mat, "grillspett" på fläskfilé, champisar, paprika och lök i ugnen och råstekt potatis med vitlökstzatziki (det var mycket vitlök i :P)
Och en hallonkladdkaka till efterrätt som inte blev så kladdig då jag glömde bort den, men den var god ändå, chokladfri dessutom och så hallongrädde till, sött och syrligt, allt gick åt så det var bra :)

Vi ska snart åka till dem hade jag tänkt, dem har flyttat till hus, typ en så dära 240 kvadrat (?) som Hans har briljerat i (som vanligt) så det ska bli skoj, samt att få träffa storpojkarna Melwin och Gabriel igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar