söndag 11 september 2011

Myshelg

Vi kom iväg till Hudik innan 9.
Nathalie skrek i princip hela vägen, under ett liiiiitet sovpass på sisådär 30 min, max, var det tyst.
Käkade på Hoppes och gick sen in på marknan.
GALET mycket folk, vi tog ju med oss solen från Sthlm så ALLA var där, och några till, man kom ingenvart.
Paulina åkte 2 karuseller med mig, eller tvärtom, jag åkte 2 karuseller med henne, larven/masken och ett annorlunda pariserhjul. Hon ville åka mycket, men vi fick betala 80 spänn för att åka 1 karusell så jag tyckte det var onödigt, jag ville åka draken men den var trasig.

Vi köpte godis och en rulle med plastfolie till vår wrapmaster, that's it, tappade lusten att gå och titta.
Men vi träffade iaf Derva med familj och bytte presenter.
Troligtvis var det sista gången vi sågs och för mig som hatar avsked så känns det inte helt okej... :(
Paulina fick Skönheten & Odjuret och Tummelisa på DVD, Trassel-pysselbok och kritor (TUSEN TACK finaste underbaringar!!)
Nathalie fick en vacker prinsessdocka, en mumsig muminbok och en ursöt klänning (hjärta Er!)
Vi träffade även flickornas morfar, han skulle åka lite båt och gav tjejerna 400 kr att köpa presenter för (TACK!) och morbror Mats var också med. Paulina var riktigt blyg, som vanligt, men jag är glad att vi hann träffas om det nu var sista gången för i år, vilket jag tror.
Hemresan gick ungefär lika bra som ditresan, skrik och gnäll. Huvudet höll på att explodera när vi äntligen kom innanför dörren.
Home Sweet Home!

Idag har vi varit på Ekerö och myst med kusiner, kusinbarn, fastrar, farmor, farfar, gammelfarmor m.fl.
Det bjöds på underbart god 3-rätterslunch, Paulina och Isabella fick äntligen leka med varann, Paulina gjorde en hel del hyss, förstår inte vad hon får alltifrån?
Den största anledningen till kalajset var ju att Kadi som bor i Belgien kommit med sin fina lilla familj som om några månader ska utökas med en lillasyster ♥
Hon förlorade sin förstfödde son i v.26 så hon tar en dag i taget nu, jag känner igen mig i oroligheten och jag hoppas för allt i världen att det går minst lika bra denna gång som det gjorde när vackra Ayla kom till världen för snart 2 år sen!

Fler och fler undrar över vad Nathalie behöver eftersom vi är i Thailand när hon fyller 1 år och hon behöver inga kläder, fast det är ju alltid kul ;) (strl 86-92 eller större) dockor älskar hon verkligen och sen nåt med ugglor; vadsomhelst.

2 kommentarer:

  1. Hej. När ska ni gifta er så du får bära den härliga familjens namn? Jag tycker det är dags!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att dom tyckte om sina presenter, jag tycker att det börjar bli så svårt att hitta nå presenter åt alla barn nuförtiden, dom blir större å har i princip allt så då blir det svårt att hitta nåt som dom inte har.. Men lite smått å gått i paketerna bör duga... =) Tack så hemskt mycket för dom söta klänningarna å armbanden till mina små tjejer, dom gillade de verkligen.. =) Jag hoppas att vi kan komma ner nåt innan ni åker men vi får se om vi blir klar med det viktigaste här hemma först... Det är bara 3 fönster å lite av ribbarna kvar sen så... Det börjar ju bli på tiden att det ska bli klart nu för man börjar ju känna av kylan här hemma... =( Pussar å kramar till er!!! Hörs nåt framöver... /Derva

    SvaraRadera