torsdag 1 september 2011

September

Välkomnar månaden med värsta huvudvärken.
Jag antar att det beror på den jävla hormonspiralen?!

När jag satte in den i mars så blödde jag konstant i 3 månader efteråt, minst, sen när jag inte blödde fick jag världens mensvärk en hel dag en gång i veckan och även huvudvärk en hel dag en gång i veckan.
Och sen blödde jag lite till och ännu mer och när jag äntligen tror att det har stabiliserat sig så blöder jag igen.
SUUUUUUUUCK!  :(

Är inte supersugen på att blöda nästan varje dag i Thailand så jag vet inte hur jag ska göra. Det sägs att det kan ta ett halvår innan kroppen vant sig vid den, och det blir det nu i september.

Är det fler än jag som har samma problem? Vad funkar för Er?

Snart desperat.

2 kommentarer:

  1. Åh nej vad trist. Jag hade jätteproblem med blödningar med cerazette så jag la av. Men jag har också haft enorm huvudvärk idag, själv skyller jag på vädret... Hoppas det blir bättre snart.

    SvaraRadera
  2. Måste du ha den? :( Kan du inte ta p-piller istället? Eller kondomer :S Också haft enorm huvudvärk hela veckan...

    SvaraRadera