fredag 16 september 2011

Hipp Hurra!

Jag hade fel.
Hon måste ha kommit till oss inatt nån gång för jag vaknade av hennes snarkningar bredvid mig.
Somnar som tur var om och vaknade sen innan väckarklockan.
Jag sjöng för henne och sen klev vi upp.
Hon sa att hon sett ballonger när hon kom till oss under natten och pratade om dem hela morgonen, det tog ett tag innan hon såg alla presenter trots att dem låg hur synliga som helst :P

Det var ju tänkt att hon skulle få öppna 1 present, men så blev det 3 istället eftersom hon ändå fyller 3 år, men hon nöjde sig inte med det så en 4:e blev det också innan jag satte helt stopp, hon måste ju ha nåt att se fram emot när hon kommer hem, förutom våra fina familjemedlemmar som kommer över på middag och tårta :)
Svår att korta (hon säger så), här i dagisoufiten.
Hon har hittills fått; Rädda Willy 4, Surf's Up och Det regnar köttbullar på DVD för min pappas pengar, Bamsememory av finaste Tina, ett silverhalsband med uggla och en pistol av oss.

Underbara älskade unge, nu ska jag sätta mig ner och skriva ett brev till Dig, Du har fått ett på varje födelsedag så nu är det dags igen.
Även fast Du är så sur och tvär mot mig jämt så vet jag att Du älskar mig och jag kan också bli sur och tvär mot Dig men det är för att jag älskar Dig och bryr mig om Dig och bara vill Dig väl! Glöm aldrig det! ♥

1 kommentar:

  1. Vilken sötnos! stor och söt och mysig!! <3. du, jag har inte glömt vad jag lovat er, jag lovar, men livet har inte tagit mig till pärlboxen ännu. Inom sin tid. Ni är kvar i tanke och hjärta!

    SvaraRadera