måndag 4 april 2011

Tomt vs fullt

Förra veckan hade jag en helt tom vecka, inga planer whatsoever och det behövde jag verkligen.
Gjorde nästan färdigt gravidalbumet med Nathalie, endast förlossningen kvar.
Målade om en ful brun ram till vit med rosa babydetaljer samt gjorde hand och fotavtryck i lera som nu torkat, nu fattas bara ett fint foto.
Lagt ut och sålt det sista på Tradera.

Denna vecka skulle börja med en dejt med bästa svägerska och lilla Ebba men så åker storasyster Isabella på en förkylning så vi får ställa in.
Istället åker jag förbi Sabbatsberg en sväng och säger hej och sen kommer Malin och Elliot över på lunch och mys.
Annat på agendan är babysim (om mensen försvinner, har haft det i en vecka nu och det verkar inte sina direkt, spiralens fel gissar jag...) ledig dag med Niklas=storhandling på ICA, mys med världens bästa Jessica och veckans sista dag avslutas på Junibacken med Ida och Tilde, längtar!

Niklas är på derbyt mellan Djurgården-AIK, den slutade 0-0.
Allsvenskan är igång och nu blir jag gräsänka 1 dag och 1 kväll i veckan i princip.
Det är Niklas stora hobby att följa Djurgården och han har inte missat en match sen 2002, borta som hemma, 231:a matchen i rad har just avverkats.
Jag måste också skaffa mig en hobby... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar