söndag 10 april 2011

Härlig dag ♥

Vaknade vid 7, Paulina snarkade som ett as så att Nathalie vaknade :P

Vi skulle ju ut till Junibacken idag och båten skulle inte gå förrän 9.30 härifrån.
Av någon anledning var jag tvungen att dubbelkolla det Niklas sagt och han hade fel, båten börjar inte gå förrän i maj så då fick jag lite smått panik. 47:an går inte längre, men det gör ju spårvagnen så jag väckte Paulina vid 8 och vi var hemifrån kl 9, snabba puckar :)
Mötte Ida och Tilde på spårvagnen ♥

Stortjejerna höll varandra i handen hela vägen till Junibacken:
När vi väl kom in med all packning och trängts med alla miljoner (inte riktigt men det kändes som så) blöjbyte och matning av bäbis så var det fullt ös på tjejerna. Vi började på Sagotorget och vidare till Sagotåget. Paulina kände igen nästan alla karaktärer så hon njöt i fulla drag :)
(Färg)Glada tjejer ♥
Den här snyggingen tog hand om Nathalie ;)
Direkt efter Sagotåget så började teatern Pippi på de 7 haven och Paulina tyckte det var så kul att få träffa henne, jag saknar henne, har hon gått runt och sagt :) Dock så vågade/ville hon inte krama henne men dem fick ändå prata lite med varann.

Efter detta så käkade vi lunch och glass och Nathalie somnade i min bärsjal som jag äntligen förstått mig på, jag har knutit den rätt hela tiden men satt i Nathalie fel så nu kommer jag börja använda den mer.
Sen var det lektajm men dem två tappra tjejerna var helt slut så vi kastade in handduken och åkte strax innan 14.

Paulina har varit utan blöja hela dan, kissade på toaletten på Junibacken utan problem och även nattens blöja var tom imorse så jag kan väl säga att hon är blöjfri dagtid nu?
Ska bli intressant att se om hon klarar det på dagis där det finns mycket distraktioner. 

TACK Ida och Tilde för en underbar dag ♥

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder! Skicka gärna till min mail om du vill :) Sötnosarna som gick och höll hand... hjärtat smälter juu <3 kramis Ida

    SvaraRadera
  2. Jag dog några ggr när jag kollade på bilderna ♥

    SvaraRadera