söndag 21 november 2010

Välkommen till världen!

Sist skrev jag om Hanna och Danny, att dem var på BB.
Det var en mycket långdragen förlossning och igår kväll vid 18-tiden fick dem äntligen träffa sin efterlängtade son!
Och det var ingen liten guldklimp, 4530 gram och 56 cm lång!
Både dem är smala och inte speciellt långa så det kom som en smärre chock för mig :P

Ser fram emot att få träffa Er alla 3 och lära känna Kotten ♥

Här händer inte så mycket på bäbisfronten, gissningarna avverkas en efter en.
Jag själv har inte gissat ännu, det skulle va så skönt om hon ändå kom i november, för då är det inte så långt kvar, men december, det känns ju som evigheter!

2 kommentarer:

  1. Hon kommer på fredag (den 26) vid 8 tiden. Jag hämtar Paulina på dagis efter jobbet. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har läst ikapp dig lite och om dina tankar. Skickar massor med kramar. Jag tror att allt blir bra med tid och stöd. Tänker på er och önskar all lycka till! (Tjejboom!)

    SvaraRadera