fredag 26 november 2010

♥ Dag 2 – Min första kärlek

Jag var 15 år gammal när jag blev kär på riktigt, i Magnus.
På Alla Hjärtans Dag år 2000 var vi på dans och det var då jag fick upp ögonen för honom.
Vi hade gått i samma klass sen 6:an men det var i 9:an det hände :) 1 april t.o.m.

Vi bodde knappt 1 km i från varandra och umgicks så ofta det bara gick.
Vi åkte runt på hans blåa moppe, han var nog den enda som inte trimmat sin moppe :)

Vi båda hade sökt gymnasium i Sundsvall så vi flyttade ihop i en 1½:a i Bredsand vid havet.
I 7 månader var vi tillsammans.
10 år har nu gått och jag kommer ihåg så mycket av allt roligt vi gjorde tillsammans.
Skulle kunna skriva värsta långa berättelsen men jag ska skona Er.

Det är ju nåt speciellt med den första kärleken...
Så här söta var vi på 2000-talet :)

1 kommentar: