lördag 27 november 2010

♥ Dag 3 – Mina föräldrar

Min otroligt kameraskygga mor när hon träffar Paulina för första gången

Min mamma föddes den 14 oktober 1962. Hon är äldst (?) av 4 barn varav 1 är hennes tvillingbror.
Min pappa föddes den 4 november 1954. Han är äldst av 6 barn.

Dem träffades i ung ålder och gifte sig året innan jag kom.
Mamma jobbade mestadels som "mattant" på skolan i Harmånger och pappa har alltid jobbat på bruket i Ström.
2002 skilde de sig och jag flyttade med mamma till en lägenhet.

Min mamma och jag har bra kontakt, hon bor också i Stockholm nu sen i somras och jobbar med lasermaskinen som jag berättat om förut och halva veckan på ett föräldrakooperativ i bespisningen (=mattant :P)
Min pappa och jag har inte så bra kontakt av diverse anledningar, han bor fortfarande kvar i Harmånger.
Senast vi träffade honom var i somras på Hudikcruisingen när Paulie fick åka raggarbil för första gången i hans Cadillac.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar