måndag 15 november 2010

Måndag

Fröken göken vaknade strax efter 4 imorse.
Niklas gick upp vid 5-snåret och då hade hon inte somnat, försökte få henne att tro att pappa skulle komma tillbaka in i sängen.
Jag somnade om före henne och vaknar av att hon ligger och sparkar mig i ryggen i sömnen.
Galet att vår 180 säng kan kännas så liten...

Nu är det färdiggissat med datum och imorrn är det 2 veckor kvar till bf, samt den första gissningen från Danny. Han och Hannas lille kotte var beräknad igår så dem går på övertid nu, men om max 2 veckor är han här!

Annars inget nytt, har lagt ut lite saker på Tradera för att ha nåt att göra :P
Jo just det, vi fick hjälp att installera ett nytt handfat med kommod i badrummet och det blev så sjukt bra, badrummet känns så mycket större nu :)
Efter det lyckade projektet avnjöts en varsin pizza, mmmm, har passerat den här tongränsen nu så det är väl bara att fortsätta antar jag.

För 1 år sen packade vi våra väskor dagen före den 7-veckor långa Thailandsresan. Nu är det dags att planera inför nästa Thailandsresa om 1 år som ska innefatta 4 månader med sol och bad och njutning över att få slippa den svenska vintern!!!!!

2 kommentarer:

  1. FYRA MÅNADER?!?!?!?!?!??! Så länge kommer jag INTE klara mig utan dig! Får man hälsa på eller? :( Kommer sakna ihjäl mig efter dig juuu! Puss

    SvaraRadera
  2. Gud så underbart att vara där i fyra månader!! Har vi råd och möjlighet så åker vi nog till sommaren och är borta i helst 2 månader (man hade ju inte tackat nej till mer!)
    Tänker mycket på er och hoppas att ni mår bra! Ser med spänning fram emot att få läsa om lillasyster :) Ta hand om er! Kramar

    SvaraRadera