torsdag 25 november 2010

♥ Dag 1 – Presentera mig själv

En mörk oktobernatt den 14 oktober 1984 föddes jag.
Jag fick ett namn som jag fortfarande än idag inte gillar så jag kör på Kikki som jag haft som smeknamn sen 4:e klass.
Jag älskade att gå i skolan och var frökens favorit ;)

Jag fick 2 små bröder en 86:a och en 91:a (dem är ju inte så små längre)
Mellan mig och Hans som den äldre heter skiljer det bara 1 år och 9 mån så vi har haft mycket skoj genom åren.
Som tonåring var jag en riktig dröm, på riktigt alltså.
Jag började väldigt sent med att dricka av diverse anledningar och kom ändå fram till att det inte riktigt var min grej, jag gick hellre ut nykter så jag kunde komma ihåg vad som hänt + att det smakade skit :P
Och det tycker jag än idag.

De första 19 åren av mitt liv bodde jag i en liiiiiiiiiten by i Hälsingland.
Hade världens bästa jobb i 3 ½ år med världens bästa kollegor och kunder innan varuhuset tyvärr gick i konkurs.
I byn fanns det mesta och behövde jag nåt inifrån storstan (Hudiksvall) så hoppade jag antingen på bussen eller tog min fina vita springare, min Opel Kadett -88 (may You rest in peace)
Jag provade att bo i ytterligare 2 små byar innan jag sen hamnade på en sista-minuten resa till Tunisien och träffade Niklas och hamnade så småningom i huvudstaden där jag nu har passerat 6 år som Norrlänning i Fjollträsk :)

I dagens läge bor vi i en 4:a i Hammarby Sjöstad; nästan 3 år har vi bott här (!)
Vi har en vacker 2-åring vid namn Paulina, en liten ängel vid namn Juni och SNARTSNARTSNART har vi en lillasyster till dem båda ♥
Så här ser jag ut nu för tiden, fast jag har nog inte sminkat mig sen detta togs i oktober :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar