måndag 8 november 2010

BM-besök 5

Tack för alla gissningar!
Det ska bli spännande att se om nån vinner den här gången.
Om det är fler som vill gissa så har Ni den här veckan på Er :)

Idag har jag varit hos barnmorskan.
Går in i v.38 denna vecka så det närmar sig nu.

Lite siffror:

Vikt: +20 kg (+15 med Paulie)
SF-mått: 33 cm
Blodtryck: 125/70
HB: 115

Sen kommer jag inte ihåg nåt mer. Jag ska be om att få journalen sen tänkte jag, det är kul att läsa.
Huvudet ligger fortfarande väldigt långt ner och eftersom jag har så ont så kände hon inte så noga.
Halsbränna har jag fått ett par ggr, inte alls kul.
Har svinigt ont i ljumskarna och i muffen, men ryggen känner jag sällan av, kan vara för att jag har vant mig vid smärtan kanske...
Måste börja med järntabletter igen också, jag är så duktig på att glömma.

Just det, hämtade Paulie på dagis idag.
Det tog 2 jävla timmar tur och retur och dagis ligger inte alls långt härifrån.
Förstår inte varför hon ska trotsa MIG jämt och ständigt...?

3 kommentarer:

  1. För att du är hennes mamma :) vill hon inte åka vagn eller har ni slutat med den inför bebisens ankomst?

    SvaraRadera
  2. Det var idisplidis som lämnade kommentaren innan :) kramis

    SvaraRadera
  3. Jag hade ingen vagn idag då jag varit hos bm, men det gick ganska smärtfritt ändå att ta oss från dagis och hem, det var på dagis allt hände. PUSS!

    SvaraRadera