söndag 28 november 2010

Julfest

Inte för att det var speciellt juligt men det var julfest med jobbet igår.
För dem som orkade så var det först bubbel i form av pool på taket och champagne på nya Clarion i stan (inte jag alltså)
Sen möttes alla upp på Supper på Tegnergatan för middag.
Sittningen började 20.30 och det var härligt att återse mina fina kollegor igen, dock saknade jag mina absoluta favoriter...
Jag hade redan ätit middag innan som tur var då Paulie var hungrig vid 17 för maten på restaurangen var inget för mig, jag käkade nachochips med creme fraiche och lite sallad.
Efter många kramar och många skratt och en helvetes massa förvärkar lämnade jag dem i snöovädret och åkte hem medan de andra skulle vidare i natten.
Trodde verkligen att det var på G när jag stod och väntade på tvärbanan för jag kunde knappt stå upp, men så fort jag kom innanför dörren så slutade det. Såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar