torsdag 19 augusti 2010

Läkarens dom

Oj vad jag hade ont i ryggen imorse, det gick i snigelfart ner till båten som skulle ta mig till Barnängen.

Det var 2 läkare som tog emot mig och de kollade och tryckte lite grann men vi pratade mest.

Nu är jag sjukskriven på halvtid fr.o.m måndag och 2 veckor framåt.
Har bokat en ny tid för förlängning av sjukskrivningen och förhoppningsvis 75% då och så ökar vi till nästa gång, annars kommer Försäkringskassan att neka min sjukskrivning, läkarna borde ju veta som ser sånt här varje dag och jag känner mig ändå ganska nöjd med att jobba några timmar per dag. Får hoppas att ryggen också blir nöjd över det....

Tänk att det snart bara är 3 månader kvar, och alldeles snart är det endast 100 dagar kvar, längtar! ♥

1 kommentar:

  1. Skönt att du får pausa. Och hurra för snart bara 100! När vi hade 100 kvar till Ellen var vi på Ulla Winblad på Djurgården och firade med värsta bästa brakmiddagen! Mums!

    SvaraRadera