söndag 22 augusti 2010

HUNDRA

180 dagar har gått och nu är det BARA 100 dagar kvar, om man ska tro på att 
bäbis vill komma i rättan tid såklart men det händer typ aldrig..
♥ Du får gärna komma tidigare än så!♥


 Skulle behöva hjälp med redigering av banankladdet runt munnen (har flera), nån frivillig???? :)

I helgen har vi varit lediga, varit till IKEA och köpt säng till Paulie, varit på kalas, Paulie fick en ansiktsmålning på Lidl, hälsat på mamma i den nya lägenheten, mamma har varit barnvakt och vi har varit på tippen m.m.

Imorrn ska jag jobba, hur ska det gå? Min kära Hanna blev beviljad hel HP och jag är så glad för hennes skull. Jag ska börja gå hos hennes kiropraktor och se om det går att göra lite åt mitt hemska, jag blir glad för det lilla!

Imorrn kommer även 7 nya barn till Paulies avdelning, den yngsta är nyss fyllda 1 år.
Paulina, en flicka och en pojke är dem enda från hennes avdelning som ska vara kvar av dem ordinarie barnen så från att ha varit den yngsta kommer hon nu bli bland dem äldsta, jag tror det kommer passa henne alldeles utmärkt.
Paulie och en av pojkarna som ska byta avdelning är duktiga på att tjivas med varann och i fredags kom hon hem med fula rivsår på kinden, hon hade förklarat för personalen vad som hade hänt då dem inte sett det, men kan tänka mig att hon inte var riktigt oskyldig själv... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar