onsdag 10 mars 2010

Lägenhet


Jag vill passa på att gratulera finaste Tina till sitt förstahandskontrakt på en 2:a ♥
Nu kan hon stanna kvar i Stockholm och det är jag glad över!

Sen vill jag även passa på att fråga Er om någon vet om en hyreslägenhet i Sundbybergstrakten ganska omgående? Gärna en stor 2:a eller liten 3:a. Och helst omöblerad. Önskas hyra minst 1 år.

Och en sista, min mamma vill hemskt gärna flytta till Stockholm och även hon är på jakt efter en lägenhet omgående, typ vartsomhelst tror jag, så snälla, om någon vet om någon lägenhet så skriv en kommentar eller maila: kikkisundin@hotmail.com.


TACK ♥



2 kommentarer:

  1. Åhh, tack sötaste!! :D <3
    Hade mycket hellre bott i Sumpan faktiskt, känner tyvärr inte till någon lägenhet där :( Kolla in www.hasselbyhem.se tror jag det är (där fick jag min efter fyra dagar), blocket, andrahandsguiden... Säger till om jag hör nåt! Puss & kram och ses snart! :D

    SvaraRadera
  2. Man kanske ska flytta till hässelby då? :) nää.. det blir lite jobbig väg till dagis då ju!
    Men allt är ju bättre än gatan, right?

    kram

    SvaraRadera