fredag 19 mars 2010

Fredagsmys


Idag är jag ledig, därför jag kan blogga :P

Köpte galonisar på Lindex och även ett par jeans till Paulie.
På Åhléns köpte jag Barbapapa nattlinne, hon ÄLSKAR Barbapapa.

Min mamma kommer ner idag och vi ska bjuda dem på middag.
Dem ska söka boende på plats och jag hoppas att det går vägen.

Nu ska jag förbereda potatisgratängen för när Niklas kommer hem från jobbet så ska vi ha vårt första dagismöte; om inskolningen och sånt.




Niklas filmade en snutt så att jag ska lägga upp den här så här är den.
Inte bara en docktjej.

2 kommentarer:

  1. Men lilla sötnöt då. Hur gullig får man va egentligen <3

    SvaraRadera
  2. Ja usch! Kände mig helkonstig när jag såg videon, antagligen för att man blev så arg så att man skakade i hela kroppen. Hur hemsk får man bli egentligen!?

    Hur är allt med dig då? Fullt upp med jobb och så?
    Ha det bra, kramar

    SvaraRadera