fredag 19 mars 2010

Jag fick ett brev

Den 5:e juni är det klassåterträff på Stadt i Hudiksvall för alla 9:or från Harmångers skola.
Jag ska självklart dit och det ska bli så kul att återse alla igen.
Tänk att 10 år har gått, helt sjukt! :)


HAHAHAHA, gick igenom gamla bilder och denna är från när jag gick i 9:an.
Min kompis hade precis klippt av mitt långa hår (första gången hon klippte!) och det ser ju bara för täskigt ut!
Och till råga på detta så blekte jag håret blond blondare blondast OCH permanentade det efteråt.
Har tyvärr ingen bild på detta, fast det är nog lika bra det, minnet har etsat sig fast ändå utan bilder.

3 kommentarer:

  1. HAHAHA. fy faaan vad du såg ut! (jag var ju iof likadann) Usch, det är lite ångest från den där tiden, haha! Man såg ju verkligen förjävlig ut... Fattade man inte det???
    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  2. hahaha..söt du är på bilden!

    kram Mitta

    SvaraRadera
  3. Ja många missklädsamma frisyrer har passerat genom åren...Jag hade en liknande variant som jag fixade i Thailand första gången jag var där.Sen trodde alla jag var nån typ av tomboy. Inte kul och verkligen inte kul där...nu är det ju såklart lite kul.

    SvaraRadera