onsdag 10 mars 2010

Gräsänka

I helgen var jag gräsänka.

Niklas fyllde år i fredags så han passade på att lämna mig och umgås med sin käre lillebror.
Han och Paulina var uppe i Fränsta och åkte skoter och pulka.
Bilderna är tagna med lilla digitalkameran så därav den kassa kvalitén, vad bortskämd man blivit :P


Spelade tv-spel

Promenerade i snön

Åkte skoter, men det var lite läskigt
Kul att titta på när pappa körde :)

Passade på att sova ute i kylan, inte ens ett skotergäng kunde väcka henne ;)

Hehe :)

Passade på att smaka på dem härliga rosa tårna i bilen på väg hem, är ju några timmar att fördriva...




Niklas ska stajla med skotern, lyckas välta omkull den, hans pappa dör nästan av skratt och Paulina tycker att pappa är sååååå häftig :)


Jag själv hade finbesök av bästa Ida som även sov över.
Vi drack lite vin och åt lite gott innan vi sen slocknade som 2 bäbisar.
Dagen efter följde jag med henne till Sumpan och fick träffa Tilde som jag då inte hade träffat på 1 månad, hon hade blivit så stor, så förändrad, och fått långt hår och pratade en massa goja, och hoppade HELA tiden, och så fick jag se hennes berömda dans, axelrycket, skönare unge får man leta efter! ♥

Jag testade att jobba och det gick faktiskt ganska bra.
På måndagen först fick jag träffa min Paulie igen när jag hämtade henne på dagis och då hade hon feber och var snorig och hostig. Hon satt helt tyst och stilla i vagnen och det brukar hon ALDRIG göra. Hon hade 39,0 när jag kollade hemma och ville lägga sig på en gång. Niklas kom hem efter 19 och då blev det fart på damen. Satan vad hon avgudar sin pappa alltså, har aldrig sett nåt liknande!
Ibland måste jag erkänna att det känns jobbigt att jag kommer på andra plats men vi kommer vara bästisar sen i framtiden, det är jag övertygad om! ♥

3 kommentarer:

  1. Men älskade vän, bättre mamma än du finns ju inte! Klart att hon vet det! Puss på dig! <3

    SvaraRadera
  2. hehe Nille-pille dåå.... Ser ut som han ska släta över kraschen, gick sådär va? :)
    Jaaahaaa.... du tyckte Tilde hade förändrats? Det har säkert Paulie också gjort... Va kul det ska bli att se dom tillsammans!
    kram

    SvaraRadera
  3. Karin: TACK hjärtat!!! ♥ *puss*

    Ida: Jaa Tilde har verkligen förändrats, mycket hinner hända på 1 månad. Längtar till imorrn när dem äntligen får ses igen!
    KRAAAAAAAM

    SvaraRadera