lördag 13 mars 2010

En favorit


Mitt barr är inte det lättaste att ha att göra med.
Jag har provat hur många olika schampoon och balsam som helst men oftast när jag hittar nåt jag gillar så utgår det ur sortimentet.

När vi var på MAXI och handlade en gång fick jag en goodiebag där det bl.a låg tester på det nya schampoot TRESemmé med tillhörande balsam.

När jag sen testade det så var jag såld, det luktar jättegott, mitt hår går att borsta igenom utan minsta tova.

Nackdelen är att flaskorna är stora, 900 ml, men det är billigt, från 79 kr/flaska kan man hitta i det flesta matbutikerna.

1 kommentar:

  1. Jag har också köpt det där märket och jag tappade upp mitt i gamla flaskor som jag sköljde ur, en shampo och en balsam. Eller så kan man köpa fina tvålpumpar. Det spelar ju ingen roll vad det gamla märket var det är ju insidan som räknas ;) Kram på er!

    SvaraRadera