torsdag 4 februari 2010

TRÖÖÖÖTT

Det var fullt sjå från den stunden jag stämplade in på jobbet typ.
Giriga kunder som vill smita före med diverse saker för att dem antingen har jämna pengar eller för att det är spelstopp eller vill passa på att hämta paket samtidigt som dem handlar och SKA BARA packa innan jag får leg eller vad det än är.
Jag är för snäll, har alltid varit kommer alltid vara, känns det som...

Men det var ändå roligt att jobba såklart, några favoriter kom och handlade så dem gjorde min dag :)

Kom hem efter 22 och är alltid så hungrig så det blir till att äta nåt.
Sen blir jag piggelin efter det och jag skulle gå och lägga mig runt midnatt.
Kollar till lillan och hon ligger på golvet så jag ska lyfta upp henne, men nånting händer, hon blir tokpigg och börjar prata en massa goja.
Jag buffar i minst en timme.
Provar med välling men hon vill inte ha.
Ligger bredvid henne i 2 timmar till, minst. När jag tror att hon har somnat så hade hon såklart inte det.
Hon vill komma upp i vår säng och hon bökar runt ett bra tag innan jag somnar, hon borde också ha somnat men jag vet inte när.
Hon vaknar efter 7 imorse och då var jag aptrött.

Lämnar på dagis vid 9 och nu sitter jag och pratar med Försäkringskassan.
Skönt att vara ledig idag!!!!

3 kommentarer:

  1. Ny header igen! Du är fiffig du Kicki! Tur du var ledig i dag efter en vaken natt. Mycket intryck säkert för Paulina bara...

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. hej min vän. Ska bli skoj att träffa dig på lördag, utan barn! :)

    Skönt att vara ledig, men vill du inte ha P hemma då?

    Sov hon på golvet? hahah! unge alltså..... Hoppas du får en trevlig dag! Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  3. hmm.. ja då får du fråga chefen då! Jag ska snart sluta och då ska jag iväg och kika på mobil sen ska jag handla lite mat, ekar tomt i kylen här hemma..

    haha va roligt att hon inte märker att hon trillar ner.. duktig du är som städar och grejjar!! Men du jobbar 100 procent bara att du jobbar på helgen då?
    Skönt! Är avis på dina arbetstider!

    Nu slutar jag snaaaaaaaaaaaaaart!! Kram!

    SvaraRadera