torsdag 18 februari 2010

Domen är fastställd

Har inte tagit nya bilder på evigheter så lägger in en (o)skyldig bild

Haemophilus influenzae bär vi på alla 3, inte så svårt att gissa vem som är boven i dramat... :P

Vi var till Husläkaren igår och hon skrev ut penicillin till oss, vi vuxna ska ta 3 tabletter om dan och den lilla boven ska dricka 3 ml 2 ggr om dan, som tur är så är även den namnam.

Jag är den som mår sämst av oss men har jobbat hela veckan ändå (jag smittar inte).
Idag är jag dock ledig och funderar över vad jag ska göra.

Tydligen hade lilla boven kräkts i våran säng igår, hon hostade så mycket tills hon kräktes, så jag har tvättat en kräkmaskin, har även lagt in en ny omgång och sen är det endast 1 sats kvar, men det får jag inte plats med idag så det får bli en annan gång.

Niklas lämnade henne på dagis idag och jag ska hämta henne när det är dags.

Är så jävla less på det här snöeriet, snart är det mars så det får gärna sluta snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar