onsdag 3 februari 2010

Andra arbetsdan

Började 14.
Semesterlistan hade kommit så jag fyllde i v.30 och v.31.
Sen var det fullt ös i princip.
Många kunder kom fram till mig och välkomnade mig tillbaka och sa att dem hade saknat mig ♥

Finaste Ida kom också och sa hej, det var det bästa på hela dan!

När jag kom hem hade jag väntat mig att se Paulina vaken då hon inte somnat normalt på flera dagar, jag kom hem vid 22.

Det var så tyst så tyst när jag kom hem, Niklas hade haft ganska tråkigt för lilljäntan somnade 18.30 i soffan när han kollade på tv.

Hur har hon nappen liksom??

Nu idag hoppades jag på sovmorgon men hon vaknade 7.30.
Hon var inte på bra humör efter frukosten så jag fick truga med nappen.
Vi åkte buss utan vagn till dagis och när vi väl kom till dagis lurade jag av henne nappen och gick in till de andra barnen.
Sen ville hon inte att jag skulle gå helt plötsligt, det enda som fick bort henne var frukt, så brukar hon inte vara.

Passade på att gå till gymmet nu när det äntligen fanns tid över och jag känner mig frisk.
Kroppen var klen och slö men bara jag kommer igång så ska det nog ordna sig, jobbet gör ju sitt också.

Börjar 15 och slutar 21 så kom och säg hej Ni som har möjlighet :D

2 kommentarer:

  1. Vissade bilderna på Pauli för Feli som genast började protestera då hon trodde det var hennes napp!! Hur såg hon det liksom? :)
    Imorgon så är det du och jag och P&T som gäller!!!!

    SvaraRadera
  2. Vart jobbar du nånstans?
    kramar

    SvaraRadera