söndag 31 maj 2009

Mors Dag

Grattis till mig och alla goa mammor och blivande mammor som finns i mitt liv, och självklart också till alla andra som jag inte känner som har den stora äran att få vara mamma :)

Min dag började med att jag väcktes av min dotter.
Bytte blöja och gick direkt till matbordet för att se vad Paulina hade köpt till mig i present.
Ett ursött hjärta som det stod PUSS på och så hängde det en liten Miranda-nalle på den, jag ÄLSKAR Miranda nallar.
Och så hade hon fått hjälp av sin pappa att skriva ett litet sött meddelande också.
Niklas har varit i Göteborg, han stack tidigt imorse och kom hem nu, fotboll som vanligt.

2 kommentarer:

  1. hej vännen.. nä jag gör inte så mkt. Jag trivs så bra här! Hit skulle jag kunna flytta in a heartbeat. Faktiskt. Men det kanske är sommaren som gör mig irrig? Grattis på morsdag påre. Hoppas du haft en fin dag. Min har varit kanoners. Har varit ute i solen hela dagen men ändå inte fått nån färg, suck. Har officiellt slutat sminka min hud för den foundationen som jag köpte när du var med var för mörk så det såg helt koko ut.. och nu när solen är framme behöver man ju inget smink. Hoppas min hud blir lite bättre nu, tycker den har strulat lite väl mkt på senaste..
    Imorrn så ska vi åka hem, känns sådär.. men vi ska ju ses på tis så det känns bra!

    Jo i know your secret :) Tänkte bara om du hade fler ess i ärmarna? anyway, nu ska jag nog sova.. är ganska trött. Men ändå inte, som vanligt m mej. Kraaaaaaaaaam Förresten, två av mina berlocker han lossnat så jag fastnar i ALLT... :(

    SvaraRadera
  2. Grattis på morsdag i efterskott!!

    SvaraRadera