måndag 18 maj 2009

Veckan

Måndag: Promenix med Lina var tanken, men när vi möttes på Globen så regnade det rätt fint så vi eller jag fönstershoppade och hon shoppade lite grann så till och från Globen har jag promenixat iaf :)

Tisdag: Vi mammor i huset ska upp i Hammarbybacken med våra barnvagnar, frågan är ju hur lerigt det kommer vara där imöra efter dagens regn?

Onsdag: Äntligen en dejt med Ida och Tilde efter deras otursveckor med infektioner och sjukdomar :D

Torsdag: Niklas ska ner till Trelleborg på fotboll och vi ska till Skansen med Nadine.

Fredag: Derva kommer hit och "instruerar" Mary Kay produkter och jag är värdinna = bjuder på lunch m.m. till dem som kommer hit :)

Lördag: Jag ska på inflyttningsfest hos Tina och min mamma ska vara barnvakt åt Paulina är det tänkt :) Niklas jobbar i Vaxholm.

Söndag: Sovmorgon? Köpa en lära-gå-vagn till Paulina, känns lite taskigt att låta henne gå längs soffa och soffbord när hon har så stora ytor att använda på golvet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar