måndag 25 maj 2009

Tradera

Glömde bort att skriva om det i förra inlägget och börjar jag redigera det så försvinner det säkert som vanligt.

Alla auktioner fick ut i torsdags och jag fick nästan allting sålt, hade absolut inte räknat med det :)
Nu väntar jag bara på att pengarna ska trilla in på kontot så att jag kan skicka iväg det sista.

Om jag inte hade räknat så galet fel på portot så hade jag tjänat 70 kr eller vad det var, men nu får jag runt 20 istället.

Summa sumarum, det är inte värt all tid det tar för dem ynka slantarna men nu har jag iallafall provat på det, kan säkert få mer pengar om jag säljer barnkläder, men dem skulle jag aldrig komma på tanken att sälja.

1 kommentar:

  1. Vilken underbart söt liten dotter du har !


    Ha en riktigt fin kväll, kram Jenny

    SvaraRadera