torsdag 14 maj 2009

8-månaderskontroll

Det var en riktig fröjd att vara på BVC idag.

Paulina fick så mycket beröm så jag gick verkligen därifrån med världens leende och kände mig flera meter längre.
Mallig som få!

Hon sa bland annat att allt man skulle visa att man kunde på 10-månaderskontrollen, det visade hon idag :)

Hursomhelst, ska inte skryta hela tiden ;)

9800 gram tung (!) hoppas det planar ut snart..
71 cm lång

Mammas ÄLSKLING! ♥

Har en massa härliga bilder i kameran, men orkar inte tömma den just nu, men det kommer, jag lovar!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att hon ligger några steg före! Det gör inte min lilla latmask, det är jag säker på :)

    Vi har inte bokat nån honeymoon men mauritius låter inte helt fel! Får väl se, det var ju den där lilla detaljen med plånboken du vet :)

    SvaraRadera
  2. va kul! vad skulle man kunna då?

    Tildis väger 8,5 kilo nu... så P har verkligen gått om henne :)
    Kram !

    SvaraRadera