torsdag 28 maj 2009

Barnvagnsbio

Äntligen kom jag och Ida iväg på det igår.
Vi var på Sergels biograf och filmen Original visades.
Men jag förstår inte riktigt varför det heter barnvagnsbio då man inte får ta med sig barnvagnen in, Paulina hade precis somnat så jag blev tvungen att väcka henne och kånka in alla grejer, behöver jag säga att hon var svintrött och vägrade somna om?
Filmen var väl sisådär, men våra jäntor skötte sig exemplariska om man jämför med alla andra barn som var där.
Dem satt tysta och lugna i våra knän och utforskade lite då och då.
Efter en timme så avbröts filmen och personalen kom inrullandes med en fikavagn, jag tror inte att det var nån som handlade.
Vi passade på att byta blöja och dem hade Pampers i alla möjliga storlekar så vi testade en sån, och jag gillar verkligen INTE Pampers..
Dem bjöd på skedar från Nestlé och en tetra med gröt, men det var ju bara det att bäst-före-datumet hade passerats (januari -09) så vi lämnade tillbaka dem och sa till.
Nu var det sista gången för denna säsong, det kommer tillbaka i höst igen, men då kanske våra flickor är för stora?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar