onsdag 22 oktober 2008

Onsdag

Lillan har inte varit lycklig idag :(
Hennes farmor och farbror Mathias kom över på besök och då började hon bli ledsen.
Hon somnade hos farmor, men vaknade så fort hon la ner henne.
Mathias tog över och där sov hon gott, hon låg som en falukorv ungefär, men ack så skönt hon hade.
Det funkade t.o.m. att lägga ner henne så nu sover hon så sött.

Vi gick å la oss vid 23-tiden igår, hon var galen som vanligt, grymtade, sparkade, slogs, rivdes, bet och drog. Och när hon tappar taget blir hon ursinnig och när hon blir ursinnig hittar hon inte tillbaka osv osv. Klockan var nästan 2 innan hon somnade. Så här har det varit några nätter nu. Som tur är så fick jag vakna utan huvudvärk idag *peppar peppar*

Fick en massa söta bilder på min kusin Herman av mor idag på mailen :D


Åh vad jag längtar efter honom och hans söta familj <3
Imorgon ska Niklas bli pappa på papper, vi ska upp tidigt och traska till Medborgarplatsen, bättre sent än aldrig, och sen kan vi äntligen skicka in hennes namn till Skatteverket.
Nu ska jag se om jag kan dammsuga lite grann, sen blir det en prommis i höstsolen, behöver våtservetter, dem har öppnat en butik här på samma gata som heter Finns i sjön och där kostar allting jättebilligt, våtservetter för 14.90 som faktiskt var jättebra, blöjpåsar för 5.90, som hittat :D

3 kommentarer:

  1. Så söt Paulina är! Men visst växer dom fort! Zack kan knappt ha storlek 56 längre...

    *Tips* Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna barnkläder! :)

    SvaraRadera
  2. Åh, vi har också en kvällsskrikig bebis. Man blir så frustrerad och så får man ont i hjärtat när tårarna rinner på det lilla livet.

    SvaraRadera
  3. hej.. vilken söt liten tjej..
    trevlig helt :)
    kram

    SvaraRadera