onsdag 8 oktober 2008

Förkyld....

Paulina har redan hunnit bli 3 veckor gammal (!) :D

Igår kom det hem papper från Trygg Hansa, har fixat en försäkring till henne genom dem.
Men jag blev arg när jag öppnade kuvertet!
Dem hade skrivit FALULINA som hennes förnamn, alltså HALLÅ, kan man se så fel på PAULINA?!
Niklas ringde till dem, och han som svarade kunde väl inte riktigt förklara men i hans dator så hette hon bara mitt efternamn och inget annat. SKUMT!

Nadine har precis åkt hemåt till Enköping, Paulina gillar henne skarpt :)

Igår var jag och Malin ute och gick i över 4 timmar, hade sjukt ont i kroppen på kvällen, men nu mår jag bra igen :)
Dock så har jag åkt på en förkylning, nästäppa och halsont, jippie!

Nu vaknade lilltjejen precis, igen, hon har inte sovit mycket idag, stackars hennes mage! :(

Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar